Afspraken en de Thaise Secret Service - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van tjek - WaarBenJij.nu Afspraken en de Thaise Secret Service - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van tjek - WaarBenJij.nu

Afspraken en de Thaise Secret Service

Door: Tjerk-Jan en Hendrieke

27 April 2005 | Thailand, Chiang Mai

Er was eens een piloot zijn vliegrooster al een jaar van tevoren had gekregen. Volgens deskundigen een goede vlieger en een man van zijn woord. Ook was er een reizende gozer die op de hoogte was van de aankomsttijd van deze vliegenier. Beide mannen hadden afgesproken dat de vriendin van de reizende jouster om 06:50 zou landen in Bangkok. Met een half uurtje uitchecktijd kom je dan al gauw op 07:20.... Vol verwachting stond die reizende jongen dan ook vrolijk bij de arrivals..... Maar geen Nederlanders te ontdekken... De piloot had het gepresteerd zijn vliegtuig doodleuk een half uur eerder aan de grond te zetten... Hendrieke zat dus al in het hotel (al had ze de taxichauffeur al laten wachten), en Tjerk-Jan stond op het vliegveld...lekker handig... Ons dramatisch weerzien werd dus even uitgesteld tot de hotellobby in plaats van de arrivalhal. Ja Lies en Nell we zijn in slowmotion naar elkaar toe gerend en zijn elkaar in de armen gevallen...tot zover de meidenfilm....

De afgelopen dagen hebben we dus op ons gemak het snikhete Bangkok bekeken, erg gezellig en mooi. Vooral het koninklijk paleis en de oudste tempel van Thailand (What Po) hebben veel indruk gemaakt. Evenals die goedkope, maar superlekkere Thaise massage die hendrieke gisteren heeft gehad natuurlijk. Tjerk-Jan wordt alleen stukken minder vaak aangesproken met aantrekkelijke aanbiedingen?? Wat raar??

We zijn nu alleen sinds Bangkok niet meer per homofoon te bereiken. Tjerk-Jan heeft per ongeluk driemaal een verkeerde pincode ingetoetst en heeft nu dus eerst een PUK-code ofzo nodig...Lekker handig!! Het was 's ochtends vroeg en T-J was net ge-reset..... Mensen SMS'en heeft dus geen zin want de Vodafone-maffia bewaart deze dingen vast niet!

Vanochtend vroeg aangekomen in Chiang-Mai waar de mevrouw waarbij wij een taxi regelde halverwege de rit vanuit het niets ons programma wist op te lepelen (trekking zus en auto gehuurd zo...)...You are the Dutch people are't you?....eeeeh, eeeh, yes??? We hebben nu dus het lichte vermoeden dat de thaise James Bond's ons druk aan het volgen zijn.

Morgen krijgen we onze 4wd toyota jeep waarmee we vijf dagen door de thaise oerwouden mogen skeuren.... We laten jullie weten hoe dat bevallen is! Jongens, rustig aan met kenninginnedei en Leo thanx voor de felicitaties en we kunnen haast niet wachten om het water weer even op te gaan!!!

Groetjes,
Hendrieke en Tjerk-Jan

• 27 April 2005 - 07:16

Jeroen K (heerenveen):

CHICKFLICK!!!

• 27 April 2005 - 07:30

Sido:

We blijven jullie vol belangstelling volgen....

• 27 April 2005 - 07:34

Meindert:

26 !!! Van harte. Veel plezier de komende weken. Groetjes.

• 27 April 2005 - 09:14

Pake En Beppe Van It String:

Tjerk Jan van harte gefeliciteerd en Hendrike ook natuurlijk fijne dagen en geniet er van maar doe voorzichtig veel liefs van Pake en Beppe

• 27 April 2005 - 10:38

Jannie:

He jongelui,wat leuk dat jullie er nu even samen van kunnen genieten.En tjerk Jan nog gefeliciteerd met je verjaardag,wat nog lekker jong.Klinkt heel anders dan 48 jaar oud!!!
    Veel plezier .liefs

• 27 April 2005 - 11:25

Els En Kris:

HE TJ

Van harte mei dyn jierdei en hendrieke ek fan herte lokwinske mei de jierdei fan Tjerk-Jan.

Ik hoapje dat jimme er fan genoten hawwe in it oerwoud.

En tjerk Jan wat bist ek wer lekker dysels.......30 minuten te let!

• 27 April 2005 - 11:54

Anneke:

Naast de digtale kaart ook via deze weg: Van harte gefeliciteerd. Als de rest van je leven er zo uit ziet als het eerste kwart dan heb je niets te klagen denk ik.
    Een beetje voorzichtig met die Jeep graag.
    Geniet met z'n beiden.
    Liefs.

• 27 April 2005 - 11:57

Oma (NV):

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren, samen met Hendrieke.
    Het is geweldig wat jullie allemaal beleven.
    Maar in mei thuiskomen is ook mooi! Of niet dan!
    Groetjes.

• 27 April 2005 - 16:26

Wendy En Abel:

Leuk om te lezen dat jullie nu saampjes nog even lekker vakantie kunnen houden. Wat is lees over Bangkok komt zeer bekend voor - tof.
    Enne, TJ van harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag en ik zou zeggen drink er maar een flink Thais biertje op!!!!
    Toedeledoei.

• 27 April 2005 - 16:46

Monier Adema:

ja, en dan als mannen altijd maar zeuren dat die vrouwen steeds te laat komen.......
    maar goed, van harte gefeliciteerd met je 26 ste verjaardag (me inhalen lukt nog steeds niet, jammer genoeg) veel plezier met z'n tweeen daar.
    Groetjes Monier

• 27 April 2005 - 16:59

Alette:

Hee! ik hoorde van Liesbeth dat je jarig bent, dus hartelijk gefeliciteerd! Groetjes!

• 01 Mei 2005 - 13:21

Pake En Beppe Uit Ugchelen:

Tjerk-Jan en Hendrieke!Ja we zijn er nog.De computer doet het weer en dus kunnen we jullie weer volgen en mee genieten. We hopen, dat de tocht met de jeep goed verloopt.O ja,natuurlijk ook onze beste wensen voor Tjerk-Jan! 26!!!We wensen jullie nog een fijne reis,maar we zijn ook blij,dat jullie spoedig weer thuiskomen.

• 02 Mei 2005 - 05:50

Sanne:

Begrijp dat je jarig bent geweest, van harte en nog heel veel plezier daar!!!